pappa<3

älskar dig så oerhört mycke , jag vet att du vet de och du känner detsamma, du gör allt för mig, du vill att jag ska ha allt som du inte fick när du va liten, du vill att jag ska ha de bättre, och jag lovar, bara du är i min närhet så har jag de toppen bra, du kan få mig att börja garva åt ingenting , vi har så mycke gemensamt , samma temprament. och allt, är alltid glad när jag är i din närhet, om nått skulle hända dig, seriöst vafan skulle jag göra då , jag har alltid varit pappas flicka, och du har alltid verkligen varit min favorit . du säger alltid jag e ingen bra pappa, men fattar inte hur du kan säga så , du äär den bästa på hela jorden helt seriöst. och ska tatuera pappa och ett hjärta på handleden i sommar, och de kommer jag aldrig ångra för du kommer alltid vara min pappa.<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback