lite om mig.

tänkte berätta lite om mig så här kommer de lite !
1.jag kan bli riktigt arg . då tar jag sönder saker som jag tycker om , vet inte varför de bara bli så , så brukar spräcka skärmen på mina mobiler, tog sönder min förra system kamera, och mina två laptops bröt jag av och ah ni vet. och just då när man gör de känns de ju bättre för stunden, sen ångrar man sig grovt.
2.jag är 1.62 cm lång.
3. jag är egentligen blond.
4. jag tänker aldrig skaffa löshår haha.
5. jag säger alltid vad jag tycker, inte bra i alla lägen men .
6. jag orkar inte me folk som snackar skit, sen så har dom aldrig snacket med en eller känner en eller nått, så sjukt jobbigt.
7. jag har ingen riktigt såndär "bästavän"
8. jag vill ha kille.
9. jag har inga godkända ämnen för jag har skolkat så mycke.
10. trött på personer som säger att dom hatar en , men sen så gör dom precis lika som man själv gör , köper lika saker och massa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback