.

Att jämnt leva i ovisshet är jobbigt och det är en stor utmaning, att inte ha några mål är jobbigt och att känna känslan att "jag vill inte dö, men jag orkar inte heller leva" är riktigt jobbig. Därför, allihoppa som känner såhär, MÅSTE ni prata med något. Förälder, syskon, kompisar, psykologen vad som helst för att hålla innom sig allt detta är inte bra. Så många år jag gått och tigit om detta och tänkt att "äsh det är bara en dålig dag". Det är dags att se sanningen i vitögat och göra något åt problemet.

Så många nätter jag somnat med tårar rinnades för min kind, så många panikattacker, så många ångestattacker. Så många gånger jag tänkt att livet på andra sidan verkar bättre. Det är inte värt att leva så, det är inte bra. Så många gånger jag inte kunnat gå upp ur sängen, eller tvingats lämna skolan för att sitta i timmar och bara tänka. Så många cigg som gått åt när jag mått dåligt och allt för många ärr på armarna som nu bleknat iväg.

Jag vill inte leva så länge, jag vill inte leva under kontrollen av depressionen längre. Jag vill vinna över den, vill vara stark. Men jag kan inte kalla mej stark nu, jag är svag. Men jag ska klara det, med hjälp av psykolog pch specialhjälp vet jag att även jag kommer finna lycka, och lycka är något som ALLA förtjänar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback