DON'T HATE ME BECAUSE I'M BEAUTIFUL

haha okej rubriken va driv men tänkte skriva några sanningar om mig bara för att så här kommer de .
1.jag ångrar att jag färga mitt hår brunt, så fult.
2. min pappa e världens bästa, åh kärlek till honom.
3.jag älskar soya haha.
4.jag tröttnar på mina kläder jätte snabbt, använder dom några gånger sen köper jag nytt.
5. jag ska börja me dagensoutfit här i bloggen.
6.jag har jätte dåliga betyg, men de ska jag ändra på. för jag vet att jag kan om jag vill
7. jag har slutat röka, och kommer nog inte börja igen, vi får hoppas på de iaf.
8.jag vill bli mäklare eller jobba på kontor.
9. jag är beroende av min mobil helt seriöst.
10. jag har skit svårt att välja va jag ska ha på mig, jag går inte till skolan om jag inte hittar nått jag tycker e snyggt. haha så töntig, men sån är jag , har alltid varit sån.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback